starstable

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellinor Sjögren - 18 augusti 2011 20:21

Hehe det flög precis en luftballong över mitt hus   hehe


Men iallafall, innan så red jag Fonzan lite barbacka, och han va JÄTTE busig!!

Haha, han bock lite när vi galoppera   Men annars gick det bra!


Tar bort omröstningen nu, eftersom det ändå är rätt många som har röstat  

Och eftersom ni har röstat på allting så tänkte jag lägga upp allting   hehe   

Av Ellinor Sjögren - 18 augusti 2011 11:50

Eftersom jag inte fick upp bilderna från hoppningen igår, så lägger jag upp dom idag  

Lägger upp en bild från varje hinder.

   Framhoppning :)   liten, liten oxer :)   70 cm hindret, lite suddig bild man ja ;)   Grind, suddig bild jag vet ;)

Av Ellinor Sjögren - 17 augusti 2011 18:59

Hoppa för typ en timme sen   På lille Fonzan såklart   

Och det gick AS bra!! Hoppa typ 75 cm, och han va jätte pigg nästan hela tiden 

Kommer bilder på det sen!


Red Chamiro i typ 15-20 minuter efter, lite barbacka   Och han va oxå jätte duktig! fast lite slö bara     

Av Ellinor Sjögren - 17 augusti 2011 16:09

Nu ska jag ut och bygga bana i paddocken, för jag ska hoppa med lille Fonzie 

Ska försöka få upp tempot på han lite så att han kommer bättre på hindert  


Och juste, ni får ju inte glömma omröstningen i menyn ---->

Hade 31 besök igår(awesome) och 2 har röstat   

Av Ellinor Sjögren - 16 augusti 2011 21:43

Red Fonzan innan, och det har aldrig gått så bra! Helt underbar va han!  

Träna lite på kontrollen, volter, halter öka och minska tempot och sånt.

Träna i typ en timme, och han va pigg hela passet   

Fast det är klart, jag har bytat sporrar, till ett par som jag når honom bättre med


Men tror jag ska hoppa han imon, hihi  

  

Av Ellinor Sjögren - 16 augusti 2011 12:34

Släppte ihop Blizze, Chamiro och Fonzie igår? eller va det i förrigår?

jaja, men kolla igenom Fonzie för en stund sen, så hade han en massa sår som Blizze skiten har gjort   Och Blizze hade oxå lite sår, men inte så mkt ändå  


Och så har jag och Jenny varit och slut mätt Chamiro idag, och tur som f*an så blev han c-ponny, först va han lite spänd, och då va han en liten d-ponny, men sen lugna han sig så han blev 137,7 cm/mkh! hihi nöjd över min lilla fjording   

Av Ellinor Sjögren - 15 augusti 2011 22:56

Nu har jag lagt till en omröstning i menyn ------>

Och jag vill att ALLA röstar!   

Av Ellinor Sjögren - 15 augusti 2011 22:15

Hej, jag undrar bara vad som har hänt med din häst Aurora?


Jo, Aurora har en sjukdom som gör att hon skakar på huvudet hela tiden!

Och man kan helt enkelt inte rida henne och hon är jätte jobbig att gå/sköta då hon bara ska klia sig på en hela tiden, jag kan tyvär inte skriva vad det är för sjukdom på bloggen, men kan säga att, du vill inte att din häst ska få det!

Fast hon har det bara på sommaren, så hon är en sjukt härlig ponny på vintern   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards