starstable

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ellinor Sjögren - 31 oktober 2011 18:52

Har kommit hem från bion dådå  

Haha, eftersom vi kolla på smurfarna, så va det typ bara massa 4 åringar där.. och ett gäng fjortisar   haha

Jag och Johanna(kusinen) skratta typ igenom hela filmen åt alla små glin som skratta JÄTTE högt åt ingenting!  


Men direkt när jag kom hem red jag Fonzan lite dressyr utan träns och sadel, asså jag red med grimma  

Träna lite på övergångar

Och han va duktig i början, men sen ville han inte fatta galopp.. så jag satt där som en liten nybörjare och försökte få fram han, utan sporrar och spö.. japp.. haha

 

Av Ellinor Sjögren - 31 oktober 2011 13:02

.. gått upp från sängen än  

orkar seriöst inte..

syrran gav mig frukost på sängen innan så då behövde jag inte gå upp heller   

men jag får väl gå upp snart, om en halv timme eller nått  


jag har iallafall gjort ett schema för denna veckan nu (va duktig ja e)  

   

Av Ellinor Sjögren - 30 oktober 2011 16:39

Spa kvällen igår va jätte mysig och rolig, måste göras om  

Sen imorse vakna, eller väckarklockan ringde halv 8, så då va det bara att sticka till SR och va funktionär..

Tiden gick rätt snabbt ändå, men det va ju inget kul att kolla på, dressyr.. snaaaaaark!

Men sen kom jag hem vid typ två, och somna i soffan, och efter nån timme red jag FonzeBonzen  

Han va aaaaassssss slö, så det blev bara lite lugnt eftersom jag hade lite medkänsla eftersom han hoppa igår     


Nu ska jag bara chilla, kolla på Merlin eller nått sånt kul  

 

Av Ellinor Sjögren - 29 oktober 2011 17:41

..det kalas för mamma   

Typ hela släkten kommer, okej kanske inte hela släkten men en liten del av släkten iallafall   

Jag kommer typ bara va med i början, för sen ska jag på spa kväll  

Känder mig lite taskig som åker iväg, men mamma bara "jo det är klart du ska dit!", så japp.

Köpte ett super gulligt halsband till henne iallafall  

Det ser ut nästan som det här:

   

Av Ellinor Sjögren - 29 oktober 2011 16:47

Jepp, har hopptränat nu då  

Och det gick SUPER BRA!!  

Inte ett ända stopp, och pigg och vaken hela tiden!

Träna lite på galoppen, alltså att korta och länga mellan hinderna  

Hoppa 1 meter på slutet, super duktig pålle para flög över det som ingenting  

      

Bild från nån gång när jag hoppa den bästa   

Av Ellinor Sjögren - 29 oktober 2011 12:13

Grattis bästa mamma!  

Nu tycker jag alla kommenterar och skriver grattis till henne  

    

Fin bild på mamma där ja   

Av Ellinor Sjögren - 28 oktober 2011 20:57

Har ridit och lite sånt nu!

Red lite dressyr, och lite slalom, med Fonziz idag, och han va super duper duktig! 


Sen nu har jag precis kollat på idol, och så har jag vikt kläder.. 

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards