starstable

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Ellinor Sjögren - 25 augusti 2011 21:09

Har ridit Chamiro och Blizze nudå!

Hade inspänningar på Chamiro, och han va rätt duktig med den på, och gick jätte fint och så, men i galoppen va han lite svår att svänga, men i slutet gick det bättre iallafall!  

Sen bytte jag och Emilia häst, så hon red Chamiro och jag red Blizze.

Och det gick faktist rätt bra! Blizze va JÄTTE pigg!! Det är nog bara för vi har börjat ge han havre   Men bara bus red på han, och imellan åt jobba jag han lite på tygeln!

Men nu ska jag duscha, och sen sova, är as trött!!


Imon ska jag försöka skriva OM HÄSTARNA, men ni får påminna mig så jag inte glömmer det    

Av Ellinor Sjögren - 25 augusti 2011 19:12

Hur gammal är du?


Jag är 14 :)


Det står i hyreskontraktet att hästen måste vila minst en dag per vecka, vilken dag vilar Fonzie?


Fonzie vilar idag(torsdag), och förra veckan vila han 2 dagar :)



Är det något ni andra undrar så är det bara att skriva en fråga i fråge rutan som jag kommer lägga till!

Av Ellinor Sjögren - 25 augusti 2011 19:08

Har precis kommit hem från mormor och morfar, alltid lika härligt att vara där 

Morfar hämta mig direkt efter skolan, och så fick jag pannkakor till mellis, så sjuuukt gott!  

Men idag ska jag rida Chamiro på stubben, och sen efter ska jag bara gå lite med Fonzie så han får röra på sig lite så han inte är så stel     

Av Ellinor Sjögren - 25 augusti 2011 07:48

aa, ska då till skolan nu, eller taxin gå om 10 minuter, eller nått såntdär  

Vi ska ha VANLIGA lektioner idag! och jag kommer döööööööö!!

Kunde nästan inte komma upp från sängen idag, så trött jag e!  


Men nu ska jag sticka, tror jag måste packa gympa kläder?    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards