starstable

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellinor Sjögren - 31 augusti 2011 21:37

Ja, hoppa Fonzan för typ 2(?) timmar sen.

Det gick AS bra! Han va jätte pigg och bjöd jätte fint på hinderna!   

Träna då med Gabriella, och så träna vi för hennes mamma.

Jätte rolig träning verkligen! Haha är lite stålt eftersom jag har byggt banan själv, eller pappa hjälpte till lite, men ändå   

Och så jobbigt att det regna HELA tiden! Fast 2 gånger i typ 5 minuter per gång va det lite uppehåll iallafall 


Sen direkt när jag kom in från stallet gjorde jag läxan, engelska glosor=tråkigt!

Nu ska jag bara sitta och chilla en halv timme sen ska jag sova.  

Av Ellinor Sjögren - 31 augusti 2011 18:10

Har inte hunnit blogga idag, men kan slänga in ett inlägg nu när jag väntar på Gabriella  

Vi ska HOPPA, wiiiiiie! Hon på Chamiro och jag på Fonzan, det kommer bli fett kul!

Ska hoppa i vår dressyr paddock, haha får väl bygga om den så att det blir en normal paddock, eftersom alla som rider i den är hoppryttare(för det mesta)  

Men nu ska jag ut och ta in hästarna så att dom torkar lite tills vi ska rida!  

Av Ellinor Sjögren - 30 augusti 2011 21:38

Sorry att jag inte ha bloggat på hela dagen!


Men när jag kom hem vid kvart i 2, gick jag ut och mocka direkt, och sånt åt jag och lite sånt.

Sen kom pappa hem, och då red jag Fonzie bara lite på lösa tyglar i kanske 15 minuter, så han är pigg imon när jag ska hoppa  


Men sen gick jag in och åt, och sen kolla jag lite på Robinsson, och sen duscha jag och nu äntligen kan jag blogga! Så ja, men nu tänkte jag lägga ut MASSA bilder från igår, kanske blir nån bild som inte är från igår oxå, vem vet  

     Igår   igår   Igår   Igår   Igår   Igår   Igår   För nån dag sen   Kolla steget!!   galopp   Lite mer galopp    Fonzan är glad ;)

   Sista bilden för idag, godnatt!

Av Ellinor Sjögren - 30 augusti 2011 06:38

ååååååh ska cykla till skolan! Kommer såååå dö!!

Det blåser jätte jätte mkt ute!!

Ska cykla med Becca och Julie, jag menar hur kommer det gå? Julie cyklar as söligt när det inte blåser

Aja får se om vi kommer till skolan nån gång...

Sa jag att vi ska cykla 5 över 7?!! Paniken stiger där asså!!    haha   

Av Ellinor Sjögren - 29 augusti 2011 20:23

Red Fonzie för en stund sen, han va super duktig!

Har bilder på när jag red, som jag kommer lägga upp imon!

I stallet va han HELT galen!! Kanske ska skriva upp en lista på vad han gjorde?

* Stegra

* Sparkades

* Bets

* Trängde in en i väggen

* Skrapa med hoven i golvet HELA tiden..


Det va nog allt? Det blir väl bättre imon hoppas jag..


Men snart om typ en halvtimme ska jag kolla på....

Svenska Hollywod fruar! Haha bästa pogrammet nånsin!!


Kände att det va lite, lite smilisar i detta inlägget så här är några:         

Av Ellinor Sjögren - 29 augusti 2011 13:35

Nu sitter jag och väntar på att no:n ska börja slutar klockan två så slutar snart bloggar när jag kommer hem

Av Ellinor Sjögren - 29 augusti 2011 07:56

Ja, då ska man till skolan nu då..

Måste skynda mig ska bli hämtad om 2 minuter, bloggar mer sen   

Av Ellinor Sjögren - 28 augusti 2011 20:36

Har precis ridit Fonzan, han va super duper duktig!!

Red barbacka och hade lite gymikana  

Han va jätte duktig på att svänga snävt, och slalom och sånt!!


Men nu ska jag duscha, så man är lite fräch imon i skolan    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards