starstable

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellinor Sjögren - 24 augusti 2011 07:48

Ja, detta är då dagens outfit  

Ett ljus rosa linne från jag vet inte var, och vanliga svarta tights  

Ja, jag ser lite fail ut jag vet        

Av Ellinor Sjögren - 23 augusti 2011 20:50

Här är 2 bilder från när jag red på stubben idag  

   Pusta lite i skritt.    Och sen full rulle i galopp!

Av Ellinor Sjögren - 23 augusti 2011 20:05

Ja, då har jag ridit Fonzie, Emilia rider Spirit istället för att jag ska göra det  

Men iallafall så red jag på STUBBEN

Sååååå härligt de va asså!!

Bara galoppera över jätte långa åkrar! HÄRLIGT!!  

Har bilder på det, kommer upp lite senare, men nu ska jag äta! 

Av Ellinor Sjögren - 23 augusti 2011 16:43

Ja, som sagt så ska jag rida snart, både Spirit och Fonzie  

Eller jag ska nog tömköra Fonzie, och rida Spirit, tror jag  

Men nu ska jag byta om till ridkläder, bloggar mer sen!

Jag och Spirit på bild     

Av Ellinor Sjögren - 23 augusti 2011 13:00

Ja, då har man varit i skolan dådå.

Rätt så chill ändå, fick alla scheman, papper och sånt skit.

Och juste schemat är det SÄMSTA nånsin! Alla klasser i skolan slutar 12 nån dag, gör vi det? Nä, det tidigaste är klockan 2!   

Och varannan torsdag, slutar vi klockan 4!!!! Visst de är 8:an och sånt men ändå!


Nu ska jag äta och njuta av att vi för en gångs skull kunde skuta 12.. 

Av Ellinor Sjögren - 23 augusti 2011 07:46

Skola idag dådå..

Min taxi går klockan 8, alltså snart.. längtar inte precis! 

Men slutar iallafall vid 11-12 tiden  

Och jag får ÖVER skåp!  

Så lite bra äre ju, och juste träffa alla kompisar igen 


Men bloggar sen när jag kommer hem      

Av Ellinor Sjögren - 22 augusti 2011 19:29

Träna lite dressyr med Fonzan precis, eller jag för 1 timme sen  

Och han va JÄTTE duktig! Träna lire galopp fattningar, han va lite trög i början, men i slutet gick det jätte bra!

Red oxå dressyr pogrammet Lc:2, tänk att jag kommer ihåg det! va typ 1 år sen jag tävla dressyr senast  


Men nu ska jag fixa naglarna lite, och sen äre bara chill på schemat!

Men vill inte börja skolan imon.. bara jobbigt ju..     

Av Ellinor Sjögren - 22 augusti 2011 10:27

Ja, som rubriken säger så har jag precis vaknat  

Hehe, alla börjar skolan idag, förutom jag   Nä, men har studie dag så det är lite chill.


Men bloggar mer sen, har inget att skriva just nu  

  Det får bli en bild på Blizze oxå, eftersom det va länge sen jag la upp en bild!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards