starstable

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

påväg!

Av Ellinor Sjögren - 1 november 2011 07:45

                                                           

Nu är vi påväg till ullared!  

Tar typ 2 timmar att köra dit, och vi körde hem i från klockan 7, sen åkte vi och hämta Johanna vid kvart över nånting..

Så ja, vi har typ precis börjat köra  


Nu får jag väl sova en stund, så jag typ inte somnar när jag går runt och shoppar    haha


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Sjögren - 6 november 2011 20:27

Ja, som ni säkert har sett så har jag inte bloggat på hela helgen.. Och det är pga att jag seriöst inte har orkat.. Nu till saken: jag kommer sluta blogga! För jag orkar seriöst inte just nu, och jag ska tillbringa mer tid på skolan och ridning...

Av Ellinor Sjögren - 4 november 2011 08:10


Har precis kommit hem från tandläkaren   LÄSKIGT! Men jag hade fina tänder iallafall, inga hål och sånt skit   Så det va ju bra!   Nu ska jag städa till marsvinen & städa mitt rum, för sen kommer Lulle, Sofie & Becca        Här är en lit...

Av Ellinor Sjögren - 3 november 2011 18:47


Kom in från stallet för en stund sen. Red FonzeBonz såklart, och han va jätte pigg! Så det gick jätte bra!   Emilia red Spirit, Johanna red Chamiro & joakim red Blizze samtidigt. Och här är en liten film på när Joakim galopperar(han rider int...

Av Ellinor Sjögren - 2 november 2011 22:03

.. kommit hem från hoppträningen, eller får typ en timme sen men ändå   Fonzan va super duper duktig!! Han har aldrig gått bättre!!  Hoppa bana på 90-100 cm, och han bara flög över hinderna!   Han va super taggad(efter ett tag)! Bästa ponnyn ev...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards