starstable

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Ullared

Av Ellinor Sjögren - 1 november 2011 19:22

                                                         

Japp då har jag precis kommit hem från ullared!

Sjukt kul va det!  

Här är alla grejorna jag köpte idag:

 

en jätte snygg och skön vinter jacka!

Alla hästgrejorna!

   

Lite krims krams som gympa påse, godis mobil skydd och sånt!

 

Alla kläderna, hihi ser ni så söt grodpjamas jag hitta?! 

 

Lite krims krams till! köpte 2 puder grejor, för dom kosta bara 14 kronor!!

Och jag får ju inte glömma min sjukt snygga plattång med leopard mönser på!!  


Japp, det va allt, och allting kosta typ 1500 kronor bara!   

 
 
Ingen bild

Meij

5 november 2011 21:49

Asså det är den pyttelilla skithålan till by som heter ullared! Det heter att man åker till GEKÅS! Det är som att säga att man åker till kristianstad istället för att säga att man åker till Fenix Park!!! Det är bara tv-programet och byn som heter ullared!!!
///En som bor och är född i ullared!
P.s det är bara skåningar som säger att man åker till ullared! Ullared är inte ens en stad! Ullared ligger i falkenberg och alla här säger gekås!!!!!! =)=)=)=)=)==)=)=)=)=)

Ellinor Sjögren

6 november 2011 20:26

men den stora affären heter ju ullared, och det är ju dit jag har åkt..

 
Ingen bild

meij

7 november 2011 08:43

Nej tvärtom den stora affären heter gekås=)

Ellinor Sjögren

7 november 2011 15:46

men man säger ju inte jag ska till gekås och handla? ullared är det punkt slut.

 
Ingen bild

meij

10 november 2011 19:38

Okej, båda äh rätt gekås ligger ju i llared så man åker j dit med, Fast ag säger att jag ska till gekås!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Sjögren - 6 november 2011 20:27

Ja, som ni säkert har sett så har jag inte bloggat på hela helgen.. Och det är pga att jag seriöst inte har orkat.. Nu till saken: jag kommer sluta blogga! För jag orkar seriöst inte just nu, och jag ska tillbringa mer tid på skolan och ridning...

Av Ellinor Sjögren - 4 november 2011 08:10


Har precis kommit hem från tandläkaren   LÄSKIGT! Men jag hade fina tänder iallafall, inga hål och sånt skit   Så det va ju bra!   Nu ska jag städa till marsvinen & städa mitt rum, för sen kommer Lulle, Sofie & Becca        Här är en lit...

Av Ellinor Sjögren - 3 november 2011 18:47


Kom in från stallet för en stund sen. Red FonzeBonz såklart, och han va jätte pigg! Så det gick jätte bra!   Emilia red Spirit, Johanna red Chamiro & joakim red Blizze samtidigt. Och här är en liten film på när Joakim galopperar(han rider int...

Av Ellinor Sjögren - 2 november 2011 22:03

.. kommit hem från hoppträningen, eller får typ en timme sen men ändå   Fonzan va super duper duktig!! Han har aldrig gått bättre!!  Hoppa bana på 90-100 cm, och han bara flög över hinderna!   Han va super taggad(efter ett tag)! Bästa ponnyn ev...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards