starstable

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ellinor Sjögren - 24 oktober 2011 22:21

Här är lite filmer från när jag, Emilia och morfar laga pannkakor innan, skills säger jag bara!  


Morfar:


Emilia:
 


Jag:
 
   

Av Ellinor Sjögren - 24 oktober 2011 19:10

Japp nu är jag hemma igen  

När vi åkte hem körde vi in om donken för att leta efter min bortsprungna katt som käkar donken mat varje dag..

Men vi hitta inte henne.. men hennes donken kompis Kaj(ja en tjej som heter Kaj!) så henne fånga vi i en bur som vi hämtade.. och så ska hon hem till en som jobbar där. Och vi hoppas på att Pärlan ska komma hem igen eftersom Kaj inte kommer va där längre, så det va katt jakten det  

Om nån har sett Pärlan på donken så kan ni väl kommentera eller nåt?

Hihi här är söta Pärlis   

 


Nu till en sak jag måste säga till Becca: Jag ska mörda dig!!

Hehe, jo det är så att Becca har satt lösen på mina sms så jag kan inte kolla på MINA EGNA sms!! 

Låssas inte va sjuk imon Becca det är inte lönt, jag vet var din brevlåda bor! 

Av Ellinor Sjögren - 24 oktober 2011 16:47

mormor och morfar nu, har vatt det sen jag slutade(klockan 2)!  

Det är super duper mysigt här, vi har ätit pannkakor och så har vi räknat lite matte (morfar är världens smartaste)

Nu har jag räknat klart och Emilia håller på med sin engelska(mormor är gammal engelsk lärare, haha) 

Och nu snart ska vi äta glass  

          Här är en bild på världens bästa mormor och morfar!  

Av Ellinor Sjögren - 23 oktober 2011 21:01

Vf har dom ändrat bredden på bloggen!?

Det ser ju bara sjuk fult ut!!!   

Nu måste jag ju göra en ny header! Och det har jag inte tid med! 

Idiotiskt är det bara!

Och när kommer appen som ska komma denna månaden?

ÅÅÅÅh blir bara så arg på dom som "äger" bloggplatsen..  

Av Ellinor Sjögren - 23 oktober 2011 20:00

Här är filmerna från tävlingen idag!  

Förklassen:

 

Allsvenskan, grunden:

Allsvenskan, omhoppningen:

Av Ellinor Sjögren - 23 oktober 2011 16:18

Har precis kommit hem från tävlingen!

Det gick super, ultra, dunder bra!!   


Förklassen: felfri, bästa rundan ever!!

Allsvenskan, grunden: felfri, suoer fin ingen tveka alls!

Allsvenskan, omhoppningen: felfri, lite slö efter att ha gått hela dagen.


Hela laget kom på 3:e plats!   

Och bara för det skulle dom inte ha någon 3:e placering som dom brukar ha  

Aja, vi va bäst iallafall! 

Fonzie, den bästa & finaste!   

Av Ellinor Sjögren - 22 oktober 2011 23:01

Nu har jag lagt till lite bilder längst ner i menyn ---->

tyckte det blev rätt bra med dom där  

Fast dom är inte samma storlek, men ändå  


Nu ska jag nana, ska gå upp tidigt imon..

     bild repris   

Av Ellinor Sjögren - 22 oktober 2011 19:10

..kommit in från stallet!

Red ut på FonzeBonz, eftersom det är tävling imon!  

Gick jätte bra, haha sista galoppen gjorde han MASSOR med glädje skutt!! Hehe och hans glädjeskutt är INTE små!

haha, han stegrar sen hoppar han upp i luften och bockar   


Sen fixa jag Fonzans grejor, och packa in dom i bilen, sen mocka jag.

Fick mocka utan kärra först för Corre använde den, tycker det va lite kul att Corre hade mockat i en 20-30 minuter, och då börja jag mocka Fonzans box och när jag hade börjat på Auroras box va hon klar med sin box   Så då retades jag lite(såklart) och sa att hon va såååååååååååå sööööölig! haha, det tyckte jag va as kul 


Nu ska jag äta, sen ska jag ut och borsta Fonzan lite så han är fin tills imon 

   hihi tycker denna bilden är lite rolig på Becca     

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards