starstable

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Ellinor Sjögren - 18 oktober 2011 20:47

Vad gör tuppen när han står på ett ben? 

svar: Han lyfter på det andra 


Vad kallas getternas ungar?

svar: Getingar


Vad kallar man fårens ungar?

svar: bääbisar


Vet du varför gräset växer när man gödslar det med kobajs?

svar: för att det vill upp till friska luften


Vet du var mössen åker på semester?

svar: till ostkusten


Varför dog mammutarna ut?

svar: för det fanns inga papputar


Vem har alltid hatten på när han ska bli fotograferad?

svar: svampen


Vem blir sparkad och slagen utan att säga nånting?

svar: bollen


Vad har man för bilar i Kina?

svar: rishögar


Vad kallas det när man köper en katt?

svar: miss handel


Var ifrån köper katter sina kläder?

svar: ur kataloger


Vet du hur långt ett snöre är?

svar: dubbelt så långt som ett halvt snöre


Vet du var det inte bor några tjockisar?

svar: i lättland


Vet du vilken krydda som är den bästa elektirkern?

svar: kan el


Vilken gris kan man stoppa hel i munnen?

svar: polkagris

Ojj

Av Ellinor Sjögren - 18 oktober 2011 19:12

Nu har jag precis kommit in från stallet!

Red Spirit, för syrran är sjuk..

Gick faktist jätte bra han va lugn och fin och lyssna på mig nästan hela tiden!   

Sen skulle jag rida Fonzan, men då börja det åska och regna JÄTTE mkt!   

Så det blev bara lite ryktning på han.. bra att han blir pigg till imon, för då ska jag ju hoppträna   


Nu ska jag göra svenska läxan, kanske nått mer? aa det kommer jag inte på nu iallafall..  

   Haha, becca på sitt gömställe i bildsalen   

hmm

Av Ellinor Sjögren - 18 oktober 2011 17:45

  kolla runt lite på olika bloggar på bloggplatsen, och hitta en blogg med lite konstig räkning!   2+2=2? vad jag vet blir det 4   

bloggplatsen får skärpa sig lite och lära sig räkna!   haha  

Av Ellinor Sjögren - 18 oktober 2011 17:00





Här är lite bilder från skolan idag!

 

       Det här va becca och Sofie när dom leta efter en app som jag hade, men kunde inte hitta den eftersom jag inte sa vad den hette   haha

     

Dom flesta bilderna här fixa jag idag, när jag hade tråkigt och så  

Hehe, det appen som jag gjorde dom på är grymt beroendeframkallande   

Av Ellinor Sjögren - 18 oktober 2011 07:15


 Nu är det bara en månad kvar till Breaking Dawn kommer ut på bio   

Vill bara se den nuuuuuu!!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards