starstable

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Ellinor Sjögren - 1 november 2011 19:22

                                                         

Japp då har jag precis kommit hem från ullared!

Sjukt kul va det!  

Här är alla grejorna jag köpte idag:

 

en jätte snygg och skön vinter jacka!

Alla hästgrejorna!

   

Lite krims krams som gympa påse, godis mobil skydd och sånt!

 

Alla kläderna, hihi ser ni så söt grodpjamas jag hitta?! 

 

Lite krims krams till! köpte 2 puder grejor, för dom kosta bara 14 kronor!!

Och jag får ju inte glömma min sjukt snygga plattång med leopard mönser på!!  


Japp, det va allt, och allting kosta typ 1500 kronor bara!   

Av Ellinor Sjögren - 1 november 2011 08:30

Japp är fortfarande påväg till ullared!  

Men är snart framme tror jag..


Och bara för att det ska bli lite roligt att läsa detta inlägget kan jag ju ta ett "Dagens citat", fast det va igår, så det blir väl "Igår dagens citat"  

Och det går till Johannas blondin kompis!


Johanna: Jag ska till malmö och se hockey.

Kompisen: Åker du till malmö bara för att se hockey?

Johanna: Nä asså jag ska träffa skåne släktingarna oxå!

Kompisen: Men ligger inte malmö och skåne jätte långt ifrån varandra?   


Haha sjukt kul!!  

Jag hoppas seriöst att alla fattar den för annars är ni ju lika blonda som Jojjos kompis   haha  

Av Ellinor Sjögren - 1 november 2011 07:45

                                                           

Nu är vi påväg till ullared!  

Tar typ 2 timmar att köra dit, och vi körde hem i från klockan 7, sen åkte vi och hämta Johanna vid kvart över nånting..

Så ja, vi har typ precis börjat köra  


Nu får jag väl sova en stund, så jag typ inte somnar när jag går runt och shoppar    haha


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Det finaste jag vet


Ovido - Quiz & Flashcards